Mikešova školka v Tehově vyhodnocovala spokojenost rodičů
Mikešova školka nabízí svůj program pro předškolní děti již od roku 2007. Otázka spokojenosti na straně rodičů i dětí byla a je pro nás zásadní. Z praxe známe, že množství různých aktivit a kroužků nemusí nutně znamenat pozitivní výsledek. Proto dbáme na vyváženost dne, individuální přístup k jednotlivci a neopomínáme prostor pro volnou hru dětí.
Během let byl náš program upravován, obohacován a proto nás zajímal názor rodičů, kteří nám na podstatnou část dne svěřují své ratolesti. Posuďte sami, jak to dopadlo:
DOTAZNÍK SPOKOJENOSTI RODIČŮ 2013
Ano |
Neumím posoudit |
Ne | ||
1. |
Jste spokojení s celotýdenní náplní dne? |
92% |
8% |
|
2. |
Doplnili byste do programu jinou aktivitu? |
12% |
9% |
79% |
3. |
Je dostačující počet kulturních akcí a ostatních aktivit? |
85% |
15% |
|
4. |
Jste dostatečně informování o dění v MŠ prostřednícím nástěnek, web-u, FB? |
92% |
8% | |
5. |
Jste spokojení s přístupem, komunikací učitelek – k rodičům, k dětem? |
92% |
8% |
|
6. |
Jste spokojení s komunikací s paní ředitelkou? |
100% |
||
7. |
Vyhovuje Vám pracovní doba MŠ? |
100% |
||
8 |
Cítí se podle Vás Vaše dítě v MŠ šťastné, spokojené, neustrkované; má dost prostoru pro svoji realizaci a rozvoj svých schopností? |
92% |
8% |
|
9. |
Budova MŠ je řádně uklizena a působí esteticky. |
92% |
8% |
|
10. |
Jste spokojení s vybavením MŠ – je vybavena vhodným a bezpečným nábytkem, hračkami, které mají dobrý vliv na dítě a jsou bezpečné, mají děti dostatek vhodných didaktických pomůcek? |
70% |
30% |
|
11. |
Mám dojem, že dítě je díky docházce do MŠ více samostatné. |
77% |
23% |
|
12. |
MŠ je vstřícná k potřebám rodičů. |
92% |
8% |
|
13. |
Moje dítě chodí domů spokojené. |
92% |
8% |
|
14. |
MŠ se věnuje přípravě dětí na základní školu v dostatečné míře. |
70% |
30% |
|
15. |
Doporučili byste naši školku? |
100% |
||
16. |
Ostatní připomínky, podněty, návrhy, různá sdělení |
Redakční systém i-servis
(c) Mediální a komunikační servis Říčany, o.p.s. 2024 Všechna práva vyhrazena